Sv: Legoland
Vi var der midt i fellesferien i fjor og hadde det supert. Nå bodde vi på campingen rett ved siden av, så vi var der når Legoland åpnet og på 1 time da så får du gjort mere enn på en hel dag om du kommer en time senere. Så vi hadde flere dager vi var oppe da 1 time på morgenen, så hadde vi 2 hele dager i parken. Det var lørdag og søndag. Lørdag er husbyttedag i Danmark og slettes ikke ille mye folk i parken. Køer på de største attraksjonene var det, men til de så kjøpte vi Quick pass på nettet før vi reste sånn at vi hadde et tidspunkt og komme til attraksjonen og vips gikk vi forbi 1 time med kø. Men siden vi bodde like ved så så vi hvor ille det kunne være i fellesferien, ja, men det var onsdag og torsdag det var verst. Da skjønner jeg ikke at folk gadd og gå dit en gang. Vi var også oppe et par ganger sånn rett før stengetid, og fikk tatt berg- og dalbanen ungene elsket mest uten kø siste halvtimen. Regnværsdager er det heller ikke så mye kø der. Mitt tips, vær tidlig ute og gå innerst i parken først, og kjøp Quick pass på forhånd.
Hvis du flyr til Billund lufthavn så må du ikke ha bil hvis du f.eks. bor på Lalandia rett ved Legoland. Lalandia er bare veldig fint for både store og små synes jeg. Men det er vel ganske dyrt i fellesferien.
|