Seks og en halv måned gammel og blånekter å spise
Det gikk så bra...Hun spiste alt, enten det var frukt, grønnsaker eller grøt, men aller mest stas var det å få en matbit rett i hånden. Men så: bom stopp! Hun vrir seg unna, kniper munnen sammen, eller tuller og tøyser, og ler høyt. 
I går gav jeg brødskive til lunsj, og det var jo stas, men jeg tviler på at hun får i seg noe særlig. Hun har heller ikke tid til å ligge ved brystet på dagtid, så resultatet er at jeg ammer, og ammer, og ammer....hele natten.
Så hva gjør jeg? Jeg tenkte å fortsette å tilby, og gi henne mat i hånden når det går, men jeg vil ikke at hun skal sitte mye i tripp trapp-stol før hun kan sette seg opp selv, etter råd fra fysio-slektning. Og i vippestolen lager hun i hvertfall et vilt kaos, med vipping, åling og tull og tøys.
Hun er 6,5 måneder gammel, og jeg har melk i massevis, men det var jo det at man skulle begynne med fast føde. Mishandler jeg barnet mitt ved å gi henne pupp ørlite lenger?