Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-10, 08:58   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan naboer bråke på dagtid?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Og de begynner selvsagt på slaget sju - så mye for å ha baby som vanligvis synes titida er en kurant stå-opp-tid om morgenen.

Takk, dette vet jeg noe om. I halvannet f***ings år måtte vi stå opp kl 7 om morgenen 6 dager i uka. De jobbet en stund på søndagene også, men da protesterte jeg. Jeg nevnte at jeg var i permisjon i deler av den perioden, ja?

Det er grusomt, men jeg vet ikke om det er så mye å få gjort. Du kan jo kontakte en eller annen offentlig etat og høre om det er regler for sånt.