Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-10, 09:14   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye kan naboer bråke på dagtid?

Det er kjedelig, særleg i permisjon. Det skjønar eg godt.

Men til HI; når skulle dine naboar egentlig jobbe for at det skulle forstyrre minst mulig?

Her jobbar svært mange skift, og det er nesten umulig å finne eit tidspunkt for bråkete uteaktivitetar som ikkje forstyrrar ein eller annan. Enten er det folk som skal sove etter nattskift, eller så er det babyar eller barn som skal sove, og så er det folk som skal ha middagslur og så er det kveld og barn og voksne skal etterkvart legga seg.

Eg er fortvila sjølv, for eg får ikkje sove etter nattskift. Det er hundar og hekkesakser, skjorer og byggeaktivitet, motorsag og barneskrik. Dette gjer at eg jobbar minst mulig nattskift. Men eg forsøker å tenke på at det neppe finnes eit tidspunkt der sånt bråk ikkje sjenerer nokon.