Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-10, 13:26   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde feil baby i ett døgn

Å gi noen sparken er for kraftig reaksjon.

Men at ingen sjekket merkelappene på ungen sin, særlig når hun reagerte på at ahn så annerledes ut... DET synes jeg er bra sløvt da. Da jeg fødte var de nøye på å vise meg navnelappene for å se at det sto rett og satte de på inne på fødestua så det aldri skulle være noen tvil om at rett barn fikk rett lapp. vel og merke erstattet de den ikke da den ene falt av (jeg lå på sykehotellet da, om det har noe å si kanskje), men han hadde jo den andre, til vi selv klippet den av ved hjemreise. Et minutts tid var han borte fra oss, da vi ved overførsel til hotellet måtte ta heis der det ikek var plass til både oss og babysenga, så jordmor og baby tok en heis, og pappa'n med meg i rullestol tok en annen (jeg fikk jo ikke lov å gå, må vite, og pappa'n måtte sku meg og bære baggen samtidig) og det syntes jeg var "ekkelt", men han var jo behørlig merket, og var siden ikke borte fra oss et sekund i løpet av den tiden vi var der.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat