Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-10, 23:27   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva bruker du din Kitchen Aid blender til?

Takk for alle tips, noterer flittig her. Nå har jeg hatt en skikkelig runde med matlaging i kveld. Jeg har laget store gryter med indisk mat til selskap i morgen, jeg har laget butternut squash suppe til lunsj neste uke og jeg har laget diverse dipper til rå grønnsaker. Men jeg tenkte jo overhode ikke på å bruke blenderen til noe av det, brukte kun stavmikser igjen ... så jeg burde vel vurdere å selge, men den er jo altfor fin til å kvitte seg med da

Men, jeg skal tørke av den støvet og sette den på benken, prøve å bruke den litt mer. Burde absolutt bli flinkere til å lage smoothies både til meg selv og vesla. Og lavkarbo cottage cheese lapper - håper jeg finner oppskrift når jeg søker