Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-10, 19:36   #262
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den store OL-tråden

Ja, han kan jo gjøre det uten å rekke tunge til andre. Tror mye av det han sier om sine konkurrenter blir vridd en god del på og at media ikke hører ironien i uttalelsene han sier. Jeg innbiller meg at han har en god porsjon humor i form av ironi, som ikke kommer fram til media. Dessuten tror jeg ikke han mener uttalelsene om sine konkurrenter som å "rekke tunge", men som godmodig erting som er misforstått. Klart han burde slutte med det siden det er helt tydelig at andre oppfatter det på en annen måte, men det er nå en del av ham. Inntrykket mitt av ham er en sympatisk, litt usikker i forhold til presse og sin egen person i offentligheten, real og morsom type.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat