Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 12:57   #11
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg forventer god kommunikasjon, jeg forventer at han gir riktige opplysninger om objektet som skal selges, og at han er lydhør overfor mine innspill. Jeg forventer at hans rettskriving er OK, og at hans evne til å formulere seg er likedan. Videre forventer jeg at han kjenner til området han skal selge noe i, slik at tilleggsinformasjonen som kommer frem er relevant.
Dessuten forventer jeg naturligvis at han KAN jobben sin, da mener jeg med innhenting av panteattester og alt annet som må gjøres.

Jeg vil også helst ha en megler som selv stiller på visning, og ikke sender en assistent. Jeg forventer at han sender regning på avtalt beløp. Og at han gir tilbakemelding når jeg henvender meg.

Dette forventet jeg sist jeg solgte noe, jeg gav klar beskjed om hva jeg ønsket når jeg kontaktet megleren (som jeg fikk anbefalt), og han leverte bedre enn forventet! Tidligere har jeg også hatt gode erfaringer, men da har megler vært borettslag f. eks, og de har jo gjerne særlig kunnskap om å selge slike leiligheter...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat