Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 21:53   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påkjørsel-hva gjør jeg videre?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Vi skrev skademelding, ja.

Leveres den da bare inn på verksted og så sendes en evnetuell regning til ham? Tror han tok det for gitt at det ikke ble noe på min bil, selv om jeg prøvde å si at jeg måtte sjekke det ut. Vi har en gammel bil da, men kjedelig om det setter ned verdien betraktelig.

Ring forsikringsselskapet ditt og sjekk hvor de vil at du skal taksere bilen og sjekk også ang. legeutgifter. Uansett om han regner med at det ikke er noe på bilen så burde du registerer det tilfelle det skulle være noe legegreier og sånn også. Det kan også være mange skjulte skader på biler som ikke synes etter kollisjoner. Det er forsikringsselskapet som vurderer om det lønner seg og reparere en gammel bil.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat