Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 12:23   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lage en kanin?

Glitterbarnet skal også være kanin, intet mindre enn lisebergkaninen, faktisk. Etter eget ønske, altså.

Jeg skal sy drakt, det er jo bare rett opp og ned, helt firkantet med strikk nederst i bena og på ermene. Jeg har kjøpt knallgrønn nervøs fløyel, og rosa fløyel til mage, som jeg applikerer på. Ryggen lukkes med velcro.

Hvis du ikke vil sy i det hele tatt kjøper du ører på Standard, lager en hvit dusk til hale som du fester i strikk rundt livet, og tar på henne hvit genser og hvite strømpebukser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat