Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 13:46   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den aller teiteste tingen til horribel pris

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

10-15 000?
Da hadde jeg heller kjøpt denne nye for under 6000, den var jo faktisk fin.
Og fra en bra produsent (Nordal)

Hvis du kunne kjøpt denne til 6000 kroner er det da ikke horribelt med dobbelt pris. Horribelt hadde det vært om en benk kostet 60 000 fordi den så gammel ut.

Jeg ville ikke kjøpt noen av disse benkene som du har linket til, men jeg kunne glatt brukt 10-15 000 på en slagbenk i riktig stil og størrelse. Det er et møbel som kan brukes i mange år. Grunnen til at jeg skrev 10-15 000 er at jeg har sjekket priser på (nye) benker i ca 2 m lengde. Da koster de så mye (den du viser her er mye mindre).

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat