Sv: Interiør til hytta
Vi har plassbygde senger på to av soverommene på hytta - 90 oppe, 1.20 nede veldig pjaktiske. Det kan være en ide å høre hvor mye de skal ha for å montere et par sånne fremfor å kjøpe senger selv. Eventuelt spikre dem opp selv, om du er praktisk anlagt (eller har en praktisk anlagt mann).
Vi har heller ikke spesielt hyttete hytte, men har lagt vekt på at det skal være behagelig. Det vil si en stor sofa med plass til å slenge seg i (svigers sliter litt med den, for de er vant til å sitte i sofaen ),
Sovesofaer har jeg dårlig erfaring med, de er stort sett verken gode å sitte eller sove i. Hva med en 1.20 rammemadrass med masse puter i? Det er vel stort sett ungene som skal sitte i den unansett regner jeg med?
Vi har ikke så mye møbler at det gjør noe på hytta - spisebord (eik) med plass til 12, sofa, salongbord (også eik) tv-benk (eik), en bokhylle (Billy, eik) og en kommode (hvitmalt arvestykke), og det er vel det vi har av møbler på stue/kjøkken om jeg ikke tar feil. Hovedsoverommet har en 1.80 rammemadrass-seng. De to barnrommene har to plassbygde senger. Oppe på hemsen har vi foreløpig bare masse madrasser og puter, men skal få opp en liten sofa og en 1.80 rammemadrass-seng når vi kommer hjem igjen.
Når jeg tenker meg om har vi vel gjennomført den minimalismen vi aldri klarte hjemme på hytta .
Men det er koselig, altså, lune farger og mange saufeller. Bare ikke så mange ting som kan gjør at man nyser seg fordærva av alt støvet som har samlet seg på tingene når man ikke har vært der på en stund.