Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 22:54   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)

Takk til den snille og ukjente modde som fikset min PMS-pregede overskrift litt.

Jeg synes ikke det er pinlig med tv-benker, egentlig. Ledninger har vi fremme både her og der ellers, og jeg plages ikke av at det er minst 2 laptop-er liggende fremme til enhver tid.

Jeg liker bare ikke at TV-en får en veldig sentral plass i mitt hjem. Den brukes stort sett bare til barne-tv, og da er det irriterende å ha den stående fremme hele tiden som en slags husgud. (Jeg har også oppdaget at jo mer fremtredende den står jo fortere kommer det noen og tigger om å få se film.)

Ikea-forslaget var ikke helt ukurant, men jeg skal snart flytte og ser ikke for meg noe i den størrelsen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat