Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-10, 20:06   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Disneyland Paris. Trenger tips til overnatting

Jeg skrev en tråd om det i sommerferien. For lat til å finne den fram nå. Men hovedbudskapet er: prøv å booke med en utenlandsk adresse. Vi sparede 40% i forhold til priser for nordmenn. Heldigvis har mamman min i Nederland samme navn som meg i kortversjonen. Allerbilligst var det for folk fra England - masse særtilbud.

Barna og jeg bodde på Newport Bay (gratis oppgradert til Captain's Floor, etter å ha fått tilbud om å betale oss til oppgradering). Helt greit rom, lekker swimmingpool, hyggelig liten spasseretur fra parkene. Kunne ha funnet på å booke der igjen en neste gang. Vi hadde med elektrisk kjøleboks med drikke og snacks. Fant ut at restaurantene ikke var så forferdelig dyre, mens alt av snacks var det.