Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-10, 21:34   #17
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Overformynderi

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det sikrer vel også barna mot foreldre som roter med egen økonomi. Det har vært nok saker der foreldre har blitt bedt om å bruke barnas midler før de kan få sosialhjelp osv. Er pengene hos overformynderiet er det bare spesielle tilfeller der du kan få det ut.

Her i byen er praksis som følger. Datautstyr (innen rimelighetens grenser) invilges. Språkreise invilges, men ikke sydentur. Bunad til konfirmasjon invilges.
Ïnvesteringer i bolig går bra om det virker å være en god/ trygg investering, og foresatte, evt leieintekter dekker vedlikehold.

Det er hva overformynderiet fortalte meg forrige uke.

I trondheim ligger rentesatsen nå på ca 4,5%.

Jeg kjenner at den setningen gjør meg ganske rasende, tenk at det faktisk er slik.