Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-10, 22:25   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overformynderi

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men BSU-konto... man kan jo bare spare en viss sum der med skattefradrag. hvordan er da reglene i forhold til å sette inn en større sum der som startpakke på et vis? Altså øremerkede boligmidler...

Aner ikke. De kan uansett ikke starte en BSU-konto før de er tenåringer. Jeg håper jeg har funnet ut noe lurt til da. Frem til da så får penge stå i mitt navn. Hvis de ikke vet at de har pengene kan jeg jo i større grad bestemme hva de skal brukes til. Noe annet er det jo med de penge som spares i deres navn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat