Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 13:15   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selskap, når kommer dere da?

Vi komme også i tide kanskje 5 minutter før.

Grunnen til at jeg spør er følgende:
Vi var i juleselskap hos svigerinnen min i jula.
Vi var invitert til kl 19.00. Det var invitert 2 par til med barn, det andre paret kom omtrent samtidig som oss, ca 5 minutter før.
Det siste paret sendte sms kl 19 og sa de ble litt forsinket. Vi ventet med maten i ca 45 minutter, men de dukket ikke opp. Ca 20.00 fikk hun ny sms om at nå kom de snart. Vi spiste middag og koste oss, vi spiste dessert med kaffe og kosa oss enda mere. Vi kledde på oss i 22.30 tiden for å dra hjem, da ringte de på døra.

Så de var invitert til 19 og kom 22.30, hadde ingen unskyldninger og smilte og lo.

I går hadde svigerinnen min på nytt invitert de trege på middag på restaurant. Invitasjonen sa 20.00 og de dukket opp ca 21.