Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-10, 23:43   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille ski på nett

Ja du bør få bindingene montert med mal. Evt du kan kjøpe sånne som har skinner for bindingene. De er noe dyrere, men da tror jeg nok du skal klare sette på bindingene. En annen utfordring da blir å få stilt inn riktig vekt på bindingene. Det er ikke nødvendigvis sånn at tallene som står der representerer vekt i kg, og det er veldig viktig at bindingene løser ut når de skal.

Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt på nett med mindre diu vet du får på bindingene og du vet hvordan vekten skal stilles.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat