Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-10, 11:21   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nettopp - hadde han holdt stilen når han selv gikk på trynet, så hadde det vært uendelig mye kulere, hele greia. Sånn det ble, falt han jo helt igjennom og ble liksom bare en barnslig tulling.

Sånne folk faller gjennom ellers også - hvem kjenner ikke noen som skråler, herjer og er veldig morsomme på andres bekosning, men er helt ute av stand til å le av seg selv? Boooring people....

Hvordan han er i virkeligheten spiller ingen rolle her, synes jeg. Det han presterer i kombinasjon med kommentarene fungerer positivt for meg. Det er vel noe med at han bryter sen del forventninger. Skiløpere skal være ydmyke, respektfulle og glad på andres vegne. "Sport er sport"... "noen gang vinner du, noen gang taper du..." Når noen bryter totalt med dette, så reagerer folk. Noen liker det og finner det litt befriende. Noen liker det ikke.

Jeg synes bare det er litt interessant. Jeg kjenner jeg fryder meg enormt når han vinner, og at han bygger seg opp et rykte som gjør at andre vil slå han. Det at folk er sååå glade for å gå bedre enn han, sier jo bare litt om hvor god han er.

Jeg konstaterer at ski har blitt interessant. Det har det ikke vært siden Dæhlie.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat