Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 10:22   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heklehjelp! Amerikansk oppskrift

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå er jeg forvirret igjen.

3 i den første masken, eller 3 i den første runden, altså en i hver? Så hvis jeg skal lage først to luftmasker så regnes den første løkka jeg lager for hånd allerede som en luftmaske, og jeg skal bare ha en i tillegg til denne?

3 i den første masken, og det er hele første runde, siden du bare har den ene i tillegg til den første løkken. Tror jeg, men som du så er det andre som kan dette bedre enn meg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat