NYE TEGNINGER! Har tegnet om kjøkkenet igjen... Satt til spisebord og stoler nå og fått med resten av vinduene og heve/skyve dør. Synes selv dette ble bedre. Kjøleskapet er kjøleskuffer for å frigjøre benkplass. Noen med erfaringer med slike kjøleskuffer? Ønsker innspill fra dere ang. denne løsningen også Kunne tenkt meg innspill fra dere ang. kjøkkenet jeg har planlagt i huset vi bygger. Har tegnet x antall forslag i ikeas kjøkkenplanlegger nå, men nå tror jeg at jeg har funnet den "riktige" løsningen. Det er et kjøkken med åpen løsning hvor det er passasje inn til spiseplass og stue ved enden av kjøkkenet. Spiseplassen vil være foran kokesonen. Jeg har valgt plassere kjøkkenvasken foran vinduet, for å frigjøre benkplass på langsiden samtidig som den er nær kokesonen og det er vel lurt? Oppvaskmaskina har jeg plassert under overskapene uavhengig av vasken da jeg ønsket nærhet til overskap. Har jobbet en stund med dette kjøkkenet nå, men er redd jeg har sett meg litt blind på det, slik at jeg har oversett viktige detaljer. Håper dere kan hjelpe meg med innspill, slik at kjøkkenet blir så bra som mulig. Har forresten valgt Solar fronter med eik eller bøk benkeplater. Vi skal ha såpebehandlet furugulv og spekulerer litt på hva som passer best til det av disse treslagene.