Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 20:39   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvorfor drikker du ikke"

Jeg har vært avholds i et tiår, og fått mange rare spørsmål om hvorfor, særlig fra folk som har inntatt en del alkohol selv. Og selv blant ellers oppegående venner er det de som blir skrekkelig provosert over at det er noen i selskapet som ikke drikker... Det var egentlig ganske praktisk å være gravid.

(Og ja, som Malama så irriterer jeg meg iblant over å måtte være med og betale for andres alkohol. F.eks "kuvertpris" på arrangementer med fri drikke, hvor det alkoholfrie alternativet er en lunken blå Farris. Jeg er gjerne med og betaler hvis det alkoholfrie alternativet er Frisk&God Eplemost, Bølgen&Moi sin rabarbralimonade etc. Vi som ikke drikker alkohol har også lyst til å kose oss med godt drikke på fest! )