Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 22:03   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hvorfor drikker du ikke"

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det vinlotteriet hørtes helt på bærtur ut, skjønner du reagerer og tror jeg selv hadde boikottet. Og som sagt tatt det opp, både i uformelle settinger, og i medarbeidersamtale (har selv gjort det på egen jobb i andre typer settinger).

For tiden er hele vinlotteriet litt i dvale... og "pådriveren" er pensjonert (ellers hadde det aldri fått gå i dvale...) og etter det der vin-sponsings-stuntet har jeg i stor grad droppa hele greia ja. Men ja, å ta det opp litt mer formelt (medarbeidersamtale) var egentlig en god ide... om det blir "plagsomt" kan jeg absolutt gjøre det. Dvale er egentlig behagelig. (Ingen som gidder påta seg å gå på polet, tror jeg...) Vi får se hva som skjer på den forestående årsfesten... sponser vinlotteriet drikken igjen, og jeg må kjøpe min egen brus (hadde de nå i det minste sponset den da...) så er det slutt på vinlotteri for min del.