Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 22:40   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hvorfor drikker du ikke"

Jeg kjenner mange som ikke drikker, og er veldig forsiktig med å kommentere og spørre også når de som gjør det velger å stå over. Det kan hende at jeg har kommentert hvis det er noen jeg er vant til at tar seg en drink eller to, men det har jeg sluttet med nå. De som faktisk er avholds kommenterer jeg ikke, men dersom de er gode venner hender det at vi snakker om hvorfor de ikke drikker, både på mitt og deres initiativ. Etter at vi begynte å prøve på barn har jo jeg selv vært avholds i mange sammenhenger der jeg ellers ville drukket, og merker hvor mye jeg stresser med hva folk tenker og tror om det. Det burde jo egentlig ikke være et tema.

Jeg ser absolutt greien med vinlotteriet og den festen, Malama, og det er kanskje like greit at lotteriet ligger i dvale. Det jeg ikke skjønner er hvorfor du tok lodd når du ikke drikker vin? Hos oss er det også vinlotteri, men det er ikke noe press for å delta i det, og det er mange som ikke er med. Det blir jo sprøtt hvis en blir presset til å ta lodd i vinlotteriet når en ikke drikker selv en gang!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat