Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 09:51   #12
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Hvorfor drikker du ikke"

Malama: jeg hadde ikke akseptert at overskuddet skulle gå til drikken selv om jeg drikker vin selv, makan. Bra at det hele ligger i dvale.

Jeg drikker alkohol, kan også gjøre det forann barna, men da er det snakk om et glass vin til maten eller noe. Har også opplevd mas om hvorfor jeg ikke drikker, det er slitsomt, spesielt siden man MÅ komme med en grunn. Jeg var voksen før jeg startet å drikke alkohol, jeg hater gruppepress og er sta nok til å ikke gi etter i tennårene. Desverre jobber jeg i et ganske alkoholifisert ( ) yrke, så det er ganske unormalt å ikke drikke på fest med jobben. Så om man ikke drikker er det greit å ha en "god grunn" klar så man slipper mas, selv om grunnen nødvendigvis ikke er sannheten.