Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 14:51   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morellas vei mot førerkortet

Pjuh... da var andre dobbeltime unnagjort. Sitter med en mye, mye bedre følelse nå enn sist. Dette skal gå bra!
Kjørte veldig mye i dag, og jeg mestret det bra synes både jeg og kjørelæreren. Var til og med en snartur på motorveien.
Jeg synes selv jeg girer som en gud. Det vanskelige er brems/kobling, der surrer jeg endel.
Men jeg fikk en ny opplevelse av pedalene nå som jeg ikke hadde på meg de litt for store vinterskoene mine.

Jeg klarer faktisk å se for meg at jeg skal klare å kjøre opp en dag. Og jeg har innsett at det er greit at jeg ikke er en verdensmester med en gang, jeg har jo heldigvis mulighet til å lære meg dette.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat