Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-10, 21:25   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du opptatt av utseende?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg kan godt levere og hente i barnehage/skole usminket og i treningstøy. Egentlig så gjør jeg vel det nesten hver morgen, men det er på grunn av at jeg skal trene og da gidder jeg ikke å sminke meg først, jeg skal jo dusje direkte etterpå.

Signerer. Jeg verken dusjer eller sminker meg når jeg skal på trening, og det skal jeg tre ganger i uka. Ellers sminker meg meg stort sett (lett) før jeg skal ut blant folk.

Og ja, jeg vil påstå at jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut, men ikke i den grad at jeg trenger å se fresh ut når jeg trener. Ingenting klarer å dekke over rødsprengt ansikt og svette uansett .