Tråd: 30-årskrisen
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-07, 19:50   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 års krisen

Noen egentlig krise opplevde jeg det ikke som, men jeg grudde meg til å bli 30 fordi vi var ufrivillig barnløse og alle hadde tutet meg ørene fulle med at "man blir jo ikke yngre", "fertiliteten synker dag for dag" etc. Dette med barn var den eneste grunnen til at 30-tallet virket skremmende. Jeg har alltid fått høre at jeg ser så ung ut, noe som plaget meg veldig i mange år, så det er i grunnen godt å bli eldre. Da jeg først rundet 30, var jeg bare lettet over å ha det overstått, og jeg merker ingen forskjell. Nå er jeg 33, har endelig fått barn - og føler meg fortsatt ganske ung.