Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-10, 19:35   #38
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Tja. Både og vil jeg si. Det er ikke pga. av merket jeg kjøper ting, men som regel liker jeg plaggene som enkelte merker produserer og kjøper stort sett bare det som anses som merkeklær. Jeg handler bare pysjer og undertøy hos de store kjedene, rett og slett fordi at de stort sett aldri har noe som faller i smak.

Jeg er opptatt av passform, kvalitet og design på barneklær og synes jeg får det når jeg betaler litt ekstra. Men så er jeg kanskje over gjennomsnittet opptatt av klær noe som jeg har latt smitt over på poden.

Men, for å se og vite at poden bare har merkeklær tror jeg man må tilhøre den litt smale gruppen av mødre som henger på forum og handler dansk design Jeg kjenner veldig få utenom forummammaer som kjenner godt til Mini A Ture, Molo, Katvig, Norlie etc.

Poden bruker alt han har av klær i alle sammenhenger. Han er så liten at alle de fine klærne må brukes mens de kan, før han vokser ut av det, og det gjør vi. Jeg bryr meg ikke om det blir ødelagt og flekkete, hadde jeg brydd meg om det hadde jeg ikke handlet dyrt.

Hvorfor man skal handle dyrere, slik som du ga eksempel på med vårjakke, henger vel sammen med smak, og ønsket om å ha noe som ikke alle har, samt at jeg alltid synes dyrere klær har finere kvalitet og snitt.

Sist redigert av Vianne Rocher : 04-03-10 kl 19:41.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat