Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 09:26   #14
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor creepy er det ...

Hunden jeg hadde før kunne få helt hetta av en edderkopp som bevegde seg over teppet. Da sto den på 4 stive med pelsen rett opp og bjeffet som besatt. Hadde den edderkoppen da bevegd seg under sofaen hadde vi hatt en sånn situasjon som ble beskrevet over her - hvor jeg hadde skjønt null og det hele hadde virket skummelt.
Eller den kunne sitte og småknurre ut av vinduet ut i mørket - der vet jeg jo at det var grevlinger, katter, rever, elg, etc.
Andre ting kan være smålyder som mus o.l, slik Esme skriver.

Men angående spøkelser og slikt da: hvorfor ER folk redde for dem egentlig? Hvor mange har blitt skadet eller drept av et spøkelse liksom? Burde man ikke heller oppsøke det i huset sitt hvis man mener det er der? Prøve å finne ut mer om hva det dreier seg om?

(men så har jeg bodd mange år midt ute på landet, i mørket og nesten uten naboer, i et hus hvor både dører og vinduer gikk av seg selv og masse lyder i huset, og uten å være hverken mørkeredd eller tro på spøkelser. Jeg møtte aldri et heller, for å si det sånn, selv om "alt lå til rette for det" slik huset oppførte seg. Jeg har klatret opp på loftet i pysjen jeg, for å finne ut hva underlige dunkelyder var - uten å få noe svar. Eller løpt etter knirkelyder for å finne ut hvorfor i all verden de oppsto)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat