Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 09:36   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor creepy er det ...

Ja, det er jo rart at man blir så redd. Likevel ville det nok for meg handlet om at hele mitt verdensbilde ble endret. Jeg er fonøyd med sånn det er og det vill skapt uro om det plutselig ble så totalt endret som jeg ville følt at det ble om jeg så et spøkelse.

Mennesker er jo generelt engstelige for det ukjente og spørsmål som liv etter døden, hvor havner man, har de som går igjen det vondt osv kan jo for mange være skremmende.

Og så blir det jo litt sånn at om det hadde vært et spøkelse i huset mitt, så får man jo ikke helt oversikt over omgivelsene. Da kan liksom "hva som hlest skje". Sånn hadde ihvertfall jeg følt det. Det er ikke det at jeg hadde vært redd for å bli skadet.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat