Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 10:17   #83
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Jeg har vært det. Vokste opp som en av dem som hadde "merkene" og argumenterte for den gode kvaliteten. Ofte var den jo ikke der, annet enn i oppfattelsen, men enkelte plagg og merker utpeker seg jo.

Pris og kvalitet henger ikke alltid sammen. Dyrt betyr ikke alltid bra. Det er ikke få eksempler der varer har blitt priset opp og har begynt å selge.

Jeg er ikke typen som synes noe er fint fordi det er dyrt, og jeg er langt mere "stolt" av noe som er langt finere enn prisen skulle tilsi.

HM overasker meg også med kvalitet og jeg synes ikke det er så uforutsigbart, om en leser innholdsfortegnelsen.
Jeg er mer opptatt av hva plagget består av og vil helst ha rene materialer, HM har ofte en del ok innimellom, men en må følge med litt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat