Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 10:28   #84
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere opptatt av merke?

Nei jeg er egentlig ikke opptatt av merker.. men jeg skal være rask med å innrømme at jeg for min egen del merker STOR forskjell på om jakken jeg går med er en Bergans Softshell, eller om det er ett annet billigere merke.. ingen tvil.
Samme med dunjakke.. og da vil jeg anta at det er slik med barnas tøy også.

Yttertøy og sko kan jeg nok fin finne på å være kresen og bruke mer penger både til store og små.. Jeg har selv Bergans dun jakke, og Bergans Softshell jakke.. Barna har HH dresser, eldstemann har Reimatech utebukse og skibum ytterjakke i tillegg mens mellomstemann har Name it dress som ekstra.
Eldstemann spiser opp jakkene sine (les. tygger i stykker glidelåser og øvre del av jakken som ligger mot munn) så han får bare ikke dyre klær.
Jakken hans kostet 499,-
Dressene kjøpte vi på halv pris for 2 år siden..
De begge ødelegger ulltøyet sitt fortere enn jeg rekker kjøpe inn, så det er det billigere merker som gjelder (Tom og Trine, og Janus)

Med andre ord, ikke merkebevisst.. men ute etter kvalitet på det vi KAN ha kvalitet på..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat