Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-10, 12:33   #18
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lørdag, det er lørdag!

Jeg har litt antiklimaks, siden gårdagen var en skikkelig høydare. Men det er jo uansett deilig med lørdag.
Vi var tidlig oppe til sol, men nå har det skyet over og er meldt regn i morgen. Nå er det vel et par minus.

Vi skal feire 9 årsdagen til storesøster i dag. Hun har bursdag på kvinnedagen, men da har mannen kveldsjobb. Hun fikk frokost på sengen i dag, siden det ofte blir stress på skoledagene. Det blir 21 unger idag. I morgen blir det familie og venner, 12 voksne og 7 unger/ungdommer.
Jeg har baka R.O.O.M. gulrotkake og deler av oreokaka til i morgen. I går laget jeg skuffsjokoladekake og kopper med 3 lag gele.
Ungene er utålmodige og klarer nesten ikke å vente til feiringen.

Så vi skal egentlig ikke gjøre noe annet enn å feire bursdag i helgen.