Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-10, 21:03   #9
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye verdt er NAF med veihjelp?

Ah - vi oppdaget gledene ved familiemedlemsskap for et års tid siden. Jeg hadde vært på jobb, sur, sliten, det var kaldt. Noe må ha vært galt med dieselmåleren, for alt tilsa at det var minst 17 mil igjen på tanken. Det var det ikke. Så stod jeg i en smal veiskulder i 80-sonen i mange minus, men NAF kunne ikke hjelpe fordi min mann måtte sitte i bilen.

Vi skaffet barnevakt, han kom med den andre bilen, vi byttet plass, og jeg kunne kjøre de 10 minuttene hjem. Da NAF kom, kunne de tilby frakt til nærmeste merkeverksted, nøyaktig like langt motsatt vei som hjem. 800 kroner for 10 minutters tur i en annen retning enn de hadde tenkt. Eller ikke.

Vi var dog meget blide i sommer, da vi stanset i en tokilometerstunnel, med campingvogn. I oppoverbakke. På en Europavei. Da var medlemsskapet verd hver krone. Og vi har skaffet familiemedlemsskap...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat