Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 12:34   #27
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helt husmorhappy

For oss så hadde det kun vært aktuelt om det var mannen som reduserte stillingen sin, jeg tjener såpass mye mer enn han. Han jobbet også redusert et halv år mens sønnen vår startet i barnehage men nekter plent å gjøre det igjen.

Det som er litt rart da, er jo at jeg får ganske mange kommentarer på at småbarnsforeldre ikke bør jobbe 100 % og når jeg sier at "Jeg vet, men mannen min vil ikke jobbe redusert, og vi har ikke råd til at jeg skal gjøre det" så er alle veldig forståelsesfulle, for en mann må man jo skjønne at kanskje ikke har lyst.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat