Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 12:35   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du vært surrogatmor?

Jeg absolutt elsker å være gravid, nyter det og det å være gravid er faktisk det jeg kommer til å savne mest ved å ikke få flere barn. Fødsel er også gøy selv om det er hinsides vondt. Så med tanke på dette hadde jeg vel vært en perfekt surrogatmor, men egentlig er det jo sånn at jeg har kost meg sånn i svangerskapene mye pga. spenningen rundt det å ha sitt eget barn i magen, det å bli mamma på nytt, og jeg hadde slitt veldig med å slippe barnet fra meg selv om det ikke hadde vært egentlig mitt. Så jeg skal ikke utsette meg selv for den påkjenningen. Jeg hadde nok gjort det for min bror da.