Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 16:43   #49
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helt husmorhappy

Jeg er vel en av dem som virkelig kunne tenkt meg å jobbet redusert. Jeg ville aldri ha gått hjemme full tid da, da ville jeg følt meg utrolig usosial og unyttig tror jeg. Og følt at jeg fikk lite utfordringer.
Jeg kommer nok til å prøve å få til å jobbe 80% året etter permisjonen min er ferdig før jeg hopper på for fullt igjen.

Det jeg syns er så utrolig teit med alle artiklene om disse mammaene som er hjemme og blogger om dagene, er at det romantiseres så inni hampen! Jeg tviler sterkt på at det er normen å spasere rundt i høye hæler og blondeforkle utenpå silkeblusen mens man baker og svetter over moppen altså. Jeg ser mer for meg slapp, utvasket joggebukse og crocs, med håret i bustete hestehale mens man haster i barnehagen uten sminke på morgenen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat