Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 17:02   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.734
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helt husmorhappy

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg tviler sterkt på at det er normen å spasere rundt i høye hæler og blondeforkle utenpå silkeblusen mens man baker og svetter over moppen altså. Jeg ser mer for meg slapp, utvasket joggebukse og crocs, med håret i bustete hestehale mens man haster i barnehagen uten sminke på morgenen.

Hva med en mellomting? Jeg bruker ikke sminke, men det gjør jeg ikke på jobb heller. Jeg kler meg i dongribukse, akkurat som når jeg skal på jobb, grer håret før jeg setter det i en hestehale eller klype eller lar det henge, akkurat som når jeg skal på jobb. Ville aldri falt meg inn å gå rundt i croks (som jeg ikke eier), utvasket jobbebukse og en bustete hestehale, enten jeg skulle på jobb eller var hjemme...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat