Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 20:06   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange barnehagepappaer har du på telefonlista di?

Litt i anledning kvinnedagen, og litt inspirert av noen tråder her i dag:

Det slo meg at jeg har EN stk. "pappa av barnehagebarn som er venner med mitt barn" på telefonlisten min. Ellers er det mange "Nina, mamma til Emma" osv, men altså EN pappa. Og han har måttet trenge seg på også, for å komme dit. For jeg ringte alltid mammaen, jeg, når jeg skulle avtale venninnebesøk hit og dit. For det er jo det man gjør. Og så var det han som ringte tilbake. Etter noen ganger tok jeg hintet og lagret nummeret hans. Nå er det litt hipp som hvem jeg snakker med, men han er nok hakket mer "på" på hverdagslogistikken.

Men han er den eneste! Er ikke det rart??

Se gjennom listen din. Hvor mange pappaer er det der?