Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-10, 11:46   #102
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjener/stuepike

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes også at den holdningen som Brutus legger for dagen overfor renholdere her, er ufattelig nedlatende.

Enig. Og så synes jeg eksemplene på manglende respekt overfor renholdspersonale er noe ganske annet enn diskusjonen om hvorvidt det er greit å betale noen for å gjøre en renholdsjobb hjemme hos seg selv. Det er klart det er ufint å ikke rydde opp etter seg når man søler og roter, og det er klart det er uhøflig å behandle folk respektløst - det betyr ikke at det er hverken ufint eller respektløst å betale folk for å gjøre en jobb for seg. (Jeg kan for eksempel forsikre om at vi er både hyggelige og respektfulle overfor vaskehjelpen vår, og at vi går inn for å gjøre jobben hennes så grei som mulig.)