Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 19:54   #55
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte lukeparkerer du?

Veldig sjeldent! Jeg greier det bra, men gleder meg ikke om jeg ser jeg må akkurat. Tror jeg bare har gjort det noen få ganger, og da bare på høyre side.
Sist hadde jeg med pompen. Jeg snakket i utgangspunktet i tlf og ga beskjed om at nå må jeg legge på, for jeg skal LUKEPARKERE!

Det blir jo litt frem og tilbake gjerne da, når det er innmari trangt. Så smalt det fra pompen i baksetet (som antagelig hadde fått med seg at mor brukte litt mer energi og tanker på dette konta vanlig parkering) Kom igjen Mamma, dette klarer du! Goingen da. Helt rett hadde han og

Jeg pleier å rygge inn til vanlig da. På sånne "vanlige" inn og ut plasser. Bilen bruker mye mindre plass når man står med fronten ut når man skal ut av parkeringsplassen igjen. Har jeg hørt..

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat