Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 15:18   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens minste leiebil

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ringte inn og sjekket. Har jo ikke sjangs i havet til å få med meg alle barna på en og samme gang.

Å neida, det var kun polo som fulgte leieavtalen. Skulle jeg ha større så måtte jeg betale 100 kr dagen ekstra. Så da får jeg bare overleve med den lille poloen. Lurer på om jeg skal knyte vogna fast på taket når vi skal avgårde.

Det lønner seg å sjekke alt med liten skrift i forsikringsavtalen.

Det har i alle fall et fremkomstmiddel da. Kan du ikke koble ut airbagen foran sånn at du kan sette en i barnesete foran? Er det nyere bil skal det gå ann. Vi har en gammel, bitteliten Mitshubishi Colt som vi fint får plass til en voksen og tre barn i når det trengs. Barnevogn i bagasjerommet går til og med til nød.

Sist redigert av Elisabet : 29-01-07 kl 15:23.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat