Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 15:22   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens minste leiebil

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det lønner seg å sjekke alt med liten skrift i forsikringsavtalen.

Det har i alle fall et fremkomstmiddel da. Kan du ikke koble ut airbagen foran sånn at du kan sette en i barnesete foran? Er det nyere bil skal det gå ann. Vi har en gammel, bitteliten Mitshubishi Colt som vi fint får plass til en voksen og tre barn i når det trengs.

Ja det er nå enda sikkert man må. Alt man tror man vet også har man ikke peiling egentlig. Jeg trodde ærlig at det fulgte hvilken bil man hadde fra før. Kjører liksom ikke volvo V70 for ingenting. Ringte inn og sjekket en gang til jeg da. Åneida, var slik jeg trodde, også må man ha en ekstra forsikring bil pluss eller hva det nå het, den kostet 4-500 kr ekstra i året. Så da går det jo opp i opp. Får se om damen fra Avis ringer og sier de har større bil, kan hende jeg går for det, selv om det blir litt ekstra.