Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 22:54   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har et "bord" fra 1880/-90-tallet

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Hvorfor ikke?? Om det er det som skal til for at bordet faktisk blir brukt, så ser jeg ikke problemet.

Fordi man ødelegger det for all fremtid. Jeg synes det er trist å ødelegge noe som har overlevd i over 100 år fordi man skal tilpasse det til hva som er moderne akkurat nå.

Hvis alternativet er å kaste det, så er det selvsagt ett fett om man maler det eller ikke, men jeg ville heller latt bordet stå ti år på loftet i påvente av at jeg skulle få lyst til å bruke det i sin originale form enn å ødelegge det for å kunne bruke det her og nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat