Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 23:57   #33
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar dere snøen av biltaket?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Dette synes jeg også er rart. De er redd for boten? Jeg bruker f.eks bilbelte for at ikke jeg skal bli drept, ikke for å unngå bot.

En del forstår heller ikke hvilken fare de er til andre inne i bilen når de ikke har beltet på.

Samtidig er vel bøtene for en del "simple" ting i trafikken såpass lave, kombinert for minimale sjanser for at man blir tatt (omtrent selv om det skulle skje en ulykke), at folk gir vel egentlig f...

Generelt større problem enn folk med snø på taket er at svært mange ser ut til å bry seg minimalt om de har fungerende lys på bilen. Er det en manglende forståelse for hvor mye mindre man faktisk ser uten begge kjørelysende velfungerende i mørket, anser man at alltids har råd til å betale boten? At man ikke gidder å få det skiftet?

1000-2000 kr i mot svir ikke for folk flest....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat