Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-10, 11:44   #282
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Jeg pleier å samle på disse "get help on your farm"-greiene man får av andre (get a collectible) på newsfeeden. Jeg har fått endel sånne "Farm hands" som jeg samler på og bruker når ALLE dyrene er klare, da tas alle på et sekund. Veldig greit. Men jeg får jo ikke mange nok slike da, kaster meg over collectibles men får ofte andre ting i stedet.

En ting som irriterer meg sinnssykt, er at det ikke går an å rotere alle tingene, feks. bygningene. Jeg vil feks. ha stallen andre veien, men det går ikke!