Sv: Din verste teambuildinghistorie?
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Men hva er tankegangen bak det at det å sette sprøyte på seg selv skal bygge teamfølelse? Det er et eller annet som jeg bare ikke skjønner altså. Jeg skulle greit satt en sprøyte på meg selv, men uansett om jeg erhadde hatt skrekk for det eller ei, så forandrer det da ikke forholdet jeg har til andre arbeidskollegaer? Jeg skjønner det bare ikke.
Det er fordi du skal bli bedre kjent med deg selv og dine kollegaer. Du ser hvem som bare hardt og brutalt bare gjør det de "må". Og hvem som knekker sammen under press. Selve det å kunne sette sprøyte eller ikke har ikke noe med saken å gjøre, de bare velger ett eller annet som de skal føles som en utfordring for de fleste.
Jeg synes slikt er bare viss vass! Jeg ser for meg de folkene som lager slike opplegg, der er de samme som har basketballstativ på kontoret... De jobber i en annen virkelighet, og dessverre synes sjefer og andre luringer at det nok er bra for oss andre å gå inn i den virkeligheten av og til. For min del tror jeg ikke det blir noe mer og bedre team av den grunn.
|