Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 20:33   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok å kjefte på sutrete barn (eller foreldrene) på restaurant/kafe?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Hadde hun i det minste sagt ifra på en ok måte. Kanskje noe ala:" Jeg beklager virkelig, men jeg lurer på hvor lenge dere har tenkt å være her? Jeg har nemlig hodepine og ønsker å ha det stille."

Tja, jeg vet ikke om jeg hadde oppfattet dette som så veldig hyggelig heller, jeg.

For å svare på spm: Jeg hadde ikke turd å si fra sånn som denne damen gjorde, nei. Og det kommer vel også an på hvordan det blir sagt. Jge hadde uansett ikke sagt noe. Men det kan være jeg hadde tenkt det, ja. Det kommer også an på.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat