Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 20:44   #18
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ok å kjefte på sutrete barn (eller foreldrene) på restaurant/kafe?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tja, jeg vet ikke om jeg hadde oppfattet dette som så veldig hyggelig heller, jeg.

For å svare på spm: Jeg hadde ikke turd å si fra sånn som denne damen gjorde, nei. Og det kommer vel også an på hvordan det blir sagt. Jge hadde uansett ikke sagt noe. Men det kan være jeg hadde tenkt det, ja. Det kommer også an på.

Hehe. Nei, hyggelig hadde det jo ikke vært, men hadde jo vært en absolutt forbedring. Junior bruker vanligvis å kose seg ute, men ikke idag. Jeg liker ikke sutring (hvem gjør nå egentlig det? ) selv heller, men følte at det ikke var så ille at vi ikke kunne spise opp før vi dro altså.

To unge menn ved siden av oss sperret øynene opp og sa at vi ikke måtte bry oss. Allikevel så ble jeg litt satt ut. Mannen stoppet ved bordet til de to damene på vei ut og anbefalte de take away neste gang. Ute kan man nemlig høre lyden av andre mennesker. god bedring

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat